dvig

Двигун бере на себе основне навантаження під час руху. Від його справності залежить, наскільки тихо і з якою швидкістю їздитиме машина. Перевірку рекомендується проводити кожні 10000 км пробігу. Зробити діагностику та капітальний ремонт двигуна можна у «СТО 777″.

Для запису на діагностику двигуна або ремонт — натисніть кнопку «ЗАМОВИТИ» і залиште ваші координати, для подальшого зв’язку з менеджером СТО або зверніться будь-яким зручним для вас способом у розділі «КОНТАКТИ«

Діагностика двигуна внутрішнього згоряння

Поломки бувають явними та прихованими. Явні виявляються одразу, їх легко локалізувати. Приховані можна знайти лише на СТО. Друга група проблематична і складна, часто усунення дефектів займає багато часу.

Своєчасна діагностика двигуна допоможе уникнути неприємностей та великих витрат. Робити її краще у спеціалізованому автосервісі, де є обладнання для тестування.

Ознаки, що вашому авто час в автосервіс:

  • потужність транспортного засобу помітно погіршилася, довго прогрівається або довше, ніж зазвичай;
  • помітно збільшилася витрата палива;
  • на запуск йде багато часу, автомобіль відмовляється заводитися зовсім, у робочому режимі видає сторонні шуми — тріск, свист, стукіт;
  • вихлопні гази інтенсивного білого чи чорного кольору;
  • авто працює нерівномірно, набирає обертів, скидає протягом усієї поїздки, немає звуку стабільного агрегату;
  • підтікання олії під капотом або прямо на ДВЗ.

Ремонт двигуна автомобіля в «СТО 777»

Ремонт двигунів процес складний та трудомісткий. Після зразкової установки несправностей його знімають і розбирають.

Залежно від дефекту ставляться нові:

  • кільця, вкладиші коленвала;
  • сальні клапани;
  • розподільний вал;
  • клапани;
  • гідрокомпенсатори.

Також проводиться регулювання клапанів. У деяких випадках потрібний частковий, а не повний ремонт двигуна. Сюди відноситься заміна шестерень розподільного валу, ланцюга ГРМ, масляного насоса та інші.

 

Капітальний ремонт двигуна у Дніпрі

Чим відрізняється капітальний ремонт двигуна від звичайного?

Капремонт — це комплекс робіт, після яких експлуатаційні показники механізму повертаються до вихідних, заводських. Це допомагає продовжити термін використання автомобіля та на деякий час забути про необхідність ремонтних робіт.

Коли потрібний капремонт:

  • під капотом чути стукіт або гучний сторонній звук. Це свідчить про знос кривошипно-шатунного механізму.
  • ДВЗ став «брати» багато олії. Часто це говорить про знос або поломку клапанних маслознімних ковпачків.
  • кількість вихлопних газів побільшало.

Про необхідність капітального ремонту повинен повідомити майстер після перевірки у сервісі. Ця процедура потрібна тільки в тому випадку, коли ресурс транспортного засобу вичерпано і сенс проводити часткову заміну деталей немає.

На знос системи впливає акуратність експлуатації, якість збирання на заводі та «людський фактор».

Транспорту, у якого регулярно проводять плановий контроль стану згідно з техкартами, рідше потрібно робити прокачування, тому що несправності не накопичуються, а вчасно усуваються.

Декілька причин для капремонту:

  • несвоєчасна заміна олії. Змінювати мастило потрібно регулярно, згідно з техкартами і рекомендаціями спеціаліста. Якщо ж не дотримуватися чіткого графіка, у рідині утворюється нагар і частинки металевої стружки. Крім цього вона втрачає свою пластичність та властивості. Якість змащування механізму погіршується, з’являється тертя, перегрів та передчасне зношування.
  • невідповідність масляного фільтра та низька якість мастила. Рідина, що заливається, повинна чітко відповідати вимогам вашого автомобіля. Фільтр також має стояти лише той, який прописаний у техкартах. Якщо фільтр не справляється зі своїм завданням і пропускає нагар, стружку, то навіть при регулярній заміні усередину потраплятиме стороннє сміття.
  • важкі умови експлуатації. Сильне зношування відбувається при частих вантажоперевезеннях і щоденних поїздках на далекі відстані. Також температура повітря має значення.

Ціна капремонту двигуна залежить від складності послуги. Також значення має рік випуску та марка, як водій доглядав за автомобілем, як часто нею користувалися і в яких експлуатаційних умовах.

Корисні статті:

Все что нужно знать о двигателе при покупке машины