Як часто мити машину взимку?
Сіль, яка у містах та на основних заміських трасах допомагає боротися з ожеледицею, потрапляє на кузов, звідки її бажано змивати. Але є один нюанс — корозійні процеси на металі завмирають при температурі нижче мінус 7-10 º С. Тому якщо температура падає нижче цих значень, сіль з кузова можна не змивати, відклавши мийку до більш теплої погоди.
Загалом, звичайно, кожне миття в морозні дні – певною мірою стрес для лакофарбового покриття, оскільки різниця температур замерзлого кузова та води досить велика.
Чи можна зберегти лакофарбове покриття від негативних факторів зими?
Сіль, пісок, уламки льоду і жорсткий сніг безсумнівно старять покриття кузова – воно втрачає глянець, у прискореному темпі покривається мікроподряпинами, і врешті-решт стає вразливішим для корозії.
Зимовими щітками для збирання снігу необхідно користуватися акуратно, оскільки їх щетина зазвичай досить жорстка, і також може подряпати кузов машини. Уберегти лак та фарбу від таких наслідків допоможе захисний поліроль, який рекомендується наносити на початку зимового сезону.
Не слід плутати захисний поліроль тривалої дії (він же віск, він же твердий віск) з одноразовими складами (так званим гарячим воском), якими обдають автомобіль на мийці для кращого блиску і швидкого висихання. Захисні поліролі мають пастоподібну консистенцію і призначені в першу чергу для захисту.
Як боротися з примерзанням дверей у морозну погоду?
По-перше, тримайте ущільнювачі дверей та багажника сухими – витирайте їх після миття, не паркуйтеся біля будівель, де з даху капає тала вода.
По-друге, бажано використовувати мастило для ущільнювачів – наприклад, універсальний силіконовий спрей. Нанесений на гуму, він не дасть їй примерзнути до кузова, навіть якщо у місце контакту двох матеріалів потрапить волога.
Як очищати скло та кузов від льоду?
Кузов примусово очищати від льоду не потрібно, краще дочекатися, поки це станеться природним шляхом. Також не варто здирати лід з лобового скла, залишених скребком мікроподряпин з часом стане стільки, що вони створюватимуть відблиски, що особливо заважають у нічний час.
Якщо є час, зачекайте, поки обігрівач салону прогріє скло настільки, що лід на них розтане сам. Якщо ж часу чекати немає, рекомендується застосувати спеціальний засіб – розморожувач скла. З його допомогою крига буде видалена швидко і без шкоди для ущільнювачів і гуми двірників.
Замерзлі замки – кнопки та личинки – не намагайтеся здолати силою або відігріти запальничкою, часто це призводить до пошкодження деталей. Краще знов-таки звернутися за допомогою до хімії – розморожувача замків або вищезазначеного засобу для скла. Запобігти замерзанню замку можна також спеціальним маслом, яке завчасно вбризкується в замкову щілину.
За якими вузлами потрібно стежити взимку в першу чергу?
Система охолодження найчастіше відмовляє у морозну пору. Саме її компоненти зазнають найбільш значних температурних перепадів, а звідси – «загострення» прихованих, до пори, несправностей: розвиток втомлених тріщин патрубків, не щільностей з’єднань. Тому, якщо машина вже не нова, бажано регулярно оглядати двигун на предмет виявлення пітніння та явних витоків охолоджуючої рідини.
Важливим індикатором стану системи є рівень антифризу – постійно контролюючи його, можна скласти уявлення про відсутність чи наявність проблем. Сам антифриз, до речі, повинен бути свіжим та високої якості. Правильна рідина, що охолоджує – в першу чергу мається на увазі продукт авторитетного виробника – продовжує ресурс деталей і знижує ймовірність відмови двигуна в суворий зимовий сезон.